Multičlánek-Geocaching spojený s cyklovýlety+VIDEOPODCAST

26.03.2010 08:41

Po dlouhé době sem se konečně někam vydal, přispělo k tomu krásné počasí a chuť konečně zahájit svou cyklosezonu. V dnešním článku shrnu dokonce tři takové menší cyklo a geocachingové akce, které jsem za poslední dny absolvoval. Když to takdle shrnu, tak první výlet byl čistě cyklistický a vydal jsem se na něj sám. Druhý výlet už sem spojil s geocachingem a jela semnou sestřička. A třetí výlet sem absolvoval taktéž jako geocacher a cyklista a jel semnou kolega Matouš.Celé tyto akce bych zhodnotil velmi pozitivně a relaxačně.

20.3 2010-První jarní cyklojízda-Karviná-Kaczyce-Pogwidzov-Czieszyn-Český těšín-Chotěbuz-Karviná

Celý tento výlet byl zcela náhodný, byla sobota, která pro mně měla znamenat začátek prací v lese a následný odpočinek v posteli. Jenže mému kolegovi který měl v ten den dělat práci na které jsem byl závislý se přihodily zdravotní potíže tudíž jsme museli naši práci odložit. A v té chvíli mi do hlavy "vlezla" myšlenka "co já vlastně dneska budu dělat?" při pohledu na modré mráčkem neposkvrněné nebe bylo rozhodnuto. Připravil jsem si kolo do stavu ve kterém sem na něm mohl vyrazit a v 11:43 jsem opouštěl svůj domov. Cestu jsem zvolil vcelku zajímavou a docela jsem i experimentoval. Vydal jsem se po třídě 17. listopadu směrem na Český Těšín, ještě než sem stihl opustit Karvinou už jsem sjížděl z kruhového výjezdu uplně na jíný směr a tím byly polské Kaczyce. Jakmile jsem slej z kruhového objezdu a dojel za městcký fotbalový stadion, čekal na mně velký kopec na kterém taky dnešní rok pojedu časovku(závody). S tímto kopce bych zase takový problém neměl, ale povím vám dal mi zabrat!:-D ale za tu snahu stál, po jeho vyjetí se mi naskytl výhled na celou Karvinou a její blízké okolí. Po 15ti minutovém rozhlížení a zkoumání jsem se vydal dále, po pěti minutách jízdy jsem přejel bývalou státní hranici kde vás bez občanky nepustili ani pas nestačil. Přejetím hranice jsem se dostal do polské vesnice Kaczyce, kterou jsem projížděl asi dvacet minut, jakmile jsem se dostal ke krásnému dřevěnému kostelíku musel jsem se zastavit a udělat pár fotek.

Kostel v Kaczycach

Po jeho focení a obdivování jsem se sebral a vyjel si další kopec, který mně čekal hned za kostelem. Po jeho vyjetí sem zase dostal příjemnou odměnu v podobě nádherného výhledu na polozasněžené Beskydy. Následovalo pár zajimávých fotek, chvilka odpočinku a promyšlení dalšího plánu. Tak jsem se vydal na cestu z kopce po hlavní cestě, která vedla do Czieszyna. Po cestě jsem se jenom zastavil v Pogwidzově a chvíli obdivoval místní železnici a způsoby jakými to na ní chodí.Natočil jsem jedno krátké video při kterém jsem zachytil příjezd polské elektrické jednotky EN57 do stanice Pogwidzov.

Po odjezdu vlaku který semnou v podstatě sdílel cestu , jel do Czieszyna. Jsem se vydal na cestu taktéž, celou cestu až do Czieszyna jsem po cestě nic zajímavého neviděl. Teda krom rozestavěného kostela, a stáda koní na pastvě. Po příjezdu do bývalého královského města sem měl rovnou namířeno na hradní vrch na kterém jsem vyfotil pár zajímavých fotografii a konečně si odpočinul. Fotografiemi se budete moc kochat ve fotogalerii která bude k tomuto článku vytvořena. Z hradního vrchu jsem se vydal ještě do jednoho z polskotěšínských parků a pak už jenom zbývala cesta domů, zvedal se vítr a já měl strach že zmoknu. Domů jsem jel zase po hlavní silnici spojující Karvinou a Český těšín a po příjezdu domů jsem byl rád že jsem se konečně po dlouhé době mohl projet a vidět zase ten krásný Czieszyn.:)

24.3 2010- Cyklovýlet se sestřičkou:)

Další výlet sem absolvoval se svou ségrou, se kterou sme se vydali do pět kilometrů vzdálených Petrovic u Karviné, ve kterých sme měli v plánu vyzvednout jednu "keš" tudíž sme tuto cykloakci spojili s geocachingem:) Cesta ke keši byla bezproblémová a jediné spestření během ní bylo asi jenom setkání se sestřenicí, která mi navrhla ať se v průběhu cesty zpět stavím k prarodičům že nás tam počká i se svým přítelem. Ale teďkom už k hledání keše, po přijetí k tzv. svatému stromu, jsem zapnul GPS a začal keš hledat, bylo zajímavé když člověk stál uprostřed betonové cesty a na GPS bylo že jsem na místě, ale keš jsem neviděl, jen co jsem skočil do příkopu podél cesty a koukl na GPS to samé. Tak jsem tak skákal od křoví do křoví od stromu do stromu a nakonec jsem keš našel zajímavě ukrytou v jednom pařezu. Po jejím "ulovení" jsem jí donesl zpět k Terce abychom mohli společně prozkoumat její obsah. Sic nic zajímavého co by se mi líbilo neobsahovala, ale dle mého stálo za to i to místo, které jsem při jejím hledání navštívili. Následoval zápis do logbooku a vyfocení s logbookem........

Sestřička s logbookem:)

Po uspěšném focení, sme se vydali opět na cestu. Jejím dalším cílem byla tedy slíbená návštěva prarodičů, kteří od místa kde jsme "keš" nalezli bydleli necelé 2 Km, po příjezdu k nim jsem zjistil že tam je na návštěvě tatík i s jeho přítelkyní. Na místě sme se řádně pobavili, osvěžili ale sestřenice sme se nedočkali a jak nastal čas jet domů tak sme vyrazili. Po cestě domů jsem ještě pořídil jednu zajímavou fotografii a změřil si rychlost na radaru která činila 42 km/h. pořádně jsem to rozjel noo....:) Takdle asi probíhal jeden fajný den ztrávený se ségrou a kolem.

25.3 2010- Cyklovýlet spojený s vyzvednutím dvou kešek

Hned další den po výletu se ségrou, sem se domluvil s kolegou Matoušem na dalším. Hlavním cílem bylo tentokrát vyzvednout dvě kešky, povedlo se nám to? dozvíte se v průběhu článku. Domluvený sraz byl v 16.h u domu mého kolegy. Odtud sme se vydali opět po hlavní cestě na Český Těšín směrem k vzdálenější části Karviné, a tou byly "Louky". Po cestě v člověkem zničené krajině obklopené haldami a doly leží jedna zajímavá budova a tou je bývalý kostel, který zde stále stojí "jako by se nic nedělo". A právě sem jeden z geocacherů uložil "keš" a my jsme se jí zajeli pokusit najít. Místo kterému kostel přidával docela zajímavou atmosféru bylo takové řekl bych "divné" připadal jsem si zde jako jediný člověk zde žijící, který zrovna přišel do svého kostela který vypadá jako zatracený. Bylo zde uplně liduprázdno a nebýt tatrovek jezdících po haldách a blízké hlavní silnice snad by tu bylo i uplné ticho. Po "odstrojení" a připravení GPS sme se vydali směrem ke "keši" , opět to zase bylo trošku zajímavé protože GPS ukazovala že jsme na místě ale keš nikde, ale po následném důkladném ohledání okolí kolega "kešku" objevil. Tudíž mu patřila i první fotografie s ní.

Matouš s Keškou

Po zápisu do logbooku a pečlivém uschování na její puvodní místo sme se opět vydali na cestu. Dalším cílem byl kostel ve Stonavě, u kterého se podle souřadnic měla nacházet další "keš" kterou jsme měli v plánu vyzvednout. Po absolvování pár menších kopců, které kolega docela obstojně zvládl sme dorazili do Stonavy. Kola sme opřeli o lavičku a začli "čmuchat", dvacet minut kolem dokola, ale o tom více ve videopodcastu:)

Fotogalerie k článku

Geocaching a cyklo

Tak doufám že dnešní článek i video podcast se Vám mým čtenářům líbil a doufám že v brzké době opět podniknu nějakou akci.

© 2009-2010 MoodyTrips: Všechna práva vyhrazena.

Servis a prodej výpočetní techniky- Lukáš Krejčí .: EM-LINKS :. Katalog odkazů Alfa-Elchron Katalog-odkazů.cz Výměna ikonek,odkazů a bannerů Hry onlineAutostop CestujLevněji.cz