Recenze: Nejlepší stop je za svítání

15.01.2010 10:51

V tomto článku bych se rád věnoval své oblíbené knížce od pana Jana Jíchy, která nese název Nejlepší stop je za svítání. Tahle knížka se mi dostala do ruky zcela náhodou a to při nakupování levných knih jakožto vánočních dárků pro některé příbuzné, jakmile jsem ale zjistil že prostě "přebývá" tak jsem se rozhodl si jí přečíst. Textem a informacemi je dalo by se říct "nabitá" , obrázků moc nenajdete, ale za to skvělých rad a nápadů je zde dostatek. Celá knížka má 149 stránek a rozměry je opravdu malá, ale to není to hlavní. Autor se vám touhle formou bude snažit sdělit pár důležitých a podstatných informací o cestovaní stopem, nejen o přípravách ale snad i o celém průběhu cesty. Mně osobně zaujala třeba celá kniha jakožto celek, dodala mi do života mnoho nových zkušeností a rad. Možná z téhle knihy se zrodil nápad jet stopem do zahraničí. Je sice pravdou že zatím neuskutečněný, krom polska, ale celkem aktualní a je velice pravděpodobné že tento rok někam takdle vyrazím.

Takže pokud nejste nároční cestovatelé a jste schopni spát ve stanu, nejíst v restaruracích, ochotni pracovat tak tudle knížku rozhodně doporučuji po jejím přečtením budete po psychické stránce připraveni vyrazit do světa a to za minimální finanční podpory.

A kde tuto knihu můžete sehnat?

Internetové knihkupectví Kosmas

nebo si do vyhledávače zadejte název knihy a naleznete mnoho odkazů kde se tato kniha bude dát pořídit.